Vlaanderen.be www.vmm.be
Je bent hier: Home / Water / Waterfactuur / LAC-Water / Tips uit de praktijk / Tips betrek je cliënt

Tips betrek je cliënt

Met volgende tips uit de praktijk kan je je cliënten beter bereiken.

Heb jij ook een goede tip uit de praktijk? Geef het ons door via .

Titel Beschrijving
Tips voor brief met beslissing LAC OCMW Maldegem past verschillende goede praktijken toe in zijn brief met de beslissing van de LAC.
Je cliënt aanspreken voor en na de zitting Het OCMW van Mechelen zet in op het bereiken van mensen voor en na de LAC-zitting om afsluiting te voorkomen.
Hulp bij schulden aanbieden OCMW Lennik biedt in de brief met de beslissing van de LAC op een toegankelijke manier ondersteuning aan bij schulden. Ook OCMW Maldegem maakt duidelijk waar cliënten terechtkunnen voor hulp bij schulden.
Brieven en kaartjes OCMW Maldegem past verschillende goede praktijken toe in de brieven die het naar cliënten stuurt.
Blijft de deur gesloten? Bel of mail De LAC-medewerker van OCMW Boom belt de cliënt op als ze voor een gesloten deur staat.
Contact via Facebook De LAC-medewerker van OCMW Boom experimenteert met verschillende methodes om mensen te bereiken, zoals Facebook.
Persoonlijk contact? Ga op huisbezoek De LAC-medewerker van OCMW Lier zet sterk in op het bereiken van mensen die afgesloten zijn van de waterlevering.
Hoe meer samenwerken? Heel wat OCMW's werken samen met andere diensten.
Dit is een officiële website van de Vlaamse overheid